-
Gwarancja i Reklamacje
Reklamacja
Czas na reklamację 2 lata
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
Reklamację możesz złożyć mailowo kontakt@lapzone.pl, listownie (LapZone.pl, ul. Polna 134/136 Hala3, 87-100 Toruń) lub telefonicznie +48509687273
Gwarancja
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty gwarancją 12 miesięcy od dnia zakupu.
Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją zamieszczoną w opisie przedmiotu.
Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby Sprzedającego
Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
Gwarant nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych podzespołów ze sprzętem klienta.
Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
Gwarancja nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja, konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych czynności we własnym zakresie.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia i wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez użytkownikach samowolnych zmian i napraw.
Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie gwaranta.
Reklamację możesz złożyć mailowo kontakt@lapzone.pl, listownie (LapZone.pl, ul. Polna 134/136 Hala3, 87-100 Toruń) lub telefonicznie +48509687273
Gwarancja
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty gwarancją 12 miesięcy od dnia zakupu.
Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją zamieszczoną w opisie przedmiotu.
Wady i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby Sprzedającego
Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
Gwarant nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych podzespołów ze sprzętem klienta.
Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
Gwarancja nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja, konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych czynności we własnym zakresie.
Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia i wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez użytkownikach samowolnych zmian i napraw.
Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie gwaranta.
Nabywca traci gwarancję na skutek:
-Upływu terminu gwarancji.
-Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.
-Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania.
-Uszkodzeń mechanicznych urządzenia.
-Stwierdzenia przez serwis śladów zalania sprzętu.
-Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.
-Demontażu podzespołów, otwierania obudowy.