LapZone.pl – Wortal o laptopach, netbookach i tabletach » Inne aktualności » Lenovo wyprzedza Dell’a
Lenovo wyprzedza Dell’a
Firma Lenovo wyprzedziła firmę Dell, zajmując drugie miejsce — najwyższe jak dotąd — pod względem sprzedaży komputerów PC na świecie. Tak wynika ze wstępnych danych opublikowanych dzisiaj przez International Data Corporation (IDC), światowego lidera w dziedzinie informacji o rynku technologii konsumenckich.
Lenovo już od pięciu kwartałów jest najszybciej rozwijającym się producentem komputerów PC ze światowej czołówki, a ze wstępnych danych wynika, że firma uzyskała rekordowy udział w rynku wynoszący około 13,7% oraz rekordowy wolumen sprzedaży kwartalnej w wysokości 12,6 miliona sztuk.
Firma Lenovo uzyskała wyjątkową dynamikę rynkową, dzięki której prześcignęła dwóch konkurentów i uplasowała się na II miejscu pod względem sprzedaży komputerów PC na świecie w ciągu zaledwie dwóch kwartałów. Jest to najwyższa pozycja Lenovo pod względem sprzedaży komputerów PC na świecie, a biorąc pod uwagę obecny krajobraz konkurencyjny, Lenovo jest na dobrej drodze do zajęcia pozycji globalnego lidera rynkowego — powiedzał Yuanqing Yang, dyrektor naczelny Lenovo.
Rozwijamy się w segmencie zarówno biznesowym, jak i konsumenckim, a klienci wiedzą, że nasze zaangażowanie w rynek PC ma charakter długoterminowy. Jednocześnie kontynuujemy inwestycje w innowacyjne produkty, które będą sprzyjać integracji technologii oraz usług na czterech typach ekranów: smartfonów, tabletów, komputerów i inteligentnych telewizorów. Aby zrealizować swój cel i zostać czołowym dostawcą urządzeń elektronicznych do użytku osobistego, musimy zapewniać wspaniałe wrażenia użytkownikom wszystkich platform. Uważam, że mamy produkty, zespół, strategię i dynamikę, które pozwolą nam zrealizować te dalekosiężne aspiracje — dodał Yuanqing Yang.
Ścieżka: Inne aktualności · Tags: Dell, IDC, Lenovo, ranking
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie zabronione! Nie odpowiadamy za wszelkie szkody, treść komentarzy oraz autentyczność informacji na stronie!
| Reklama | | O nas | | Polityka Prywatności | | Kontakt |
Komentarze